Geloven Nu, iets voor u?

Hebt u soms wel eens het gevoel dat er meer is tussen hemel en aarde? En zou u daar met iemand over willen praten, maar weet u niet goed met wie? Wellicht zijn de bijeenkomsten Geloven Nu dan iets voor u. In een open sfeer gaan we met elkaar in gesprek, over ervaringen, opgedaan in ons leven. Over vragen die het leven op ons pad stuurt en waar geen kant en klaar antwoord op te geven is. We komen, verdeeld over het jaar (september 2009 - mei 2010) een 6 tal keren bij elkaar, gedurende ongeveer 1? uur. Uitgangspunt is steeds een verhaal uit de Bijbel. Onder deskundige begeleiding verkennen we dit verhaal en brengen ons eigen leven daarmee in contact. Telkens weer is het een ontdekking te merken hoezeer die oude verhalen raken aan ons eigen leven.

U hoeft daarvoor de Bijbel en de verhalen die daarin staan, niet te kennen. Als u belangstelling heeft, is dat genoeg om mee te kunnen doen. Iedereen is welkom!

Geloven Nu, iets voor u?

Kies voor een plek, dicht bij huis en meld u dan aan! Waar?

• In het parochiecentrum van Huissen-Zand komen we op de maandagmiddag bij elkaar (13.30 – 15.00 uur) en op maandagavond (20.00 – 21.30 uur).
  • In het parochiecentrum van Bemmel starten we het komende seizoen eveneens op maandagavond (20.00 - 22.00 uur).
  • Bij voldoende aanmeldingen kunnen we een vierde groep Geloven Nu opstarten.
We starten het seizoen 2009 – 2010 met een gezamenlijke bijeenkomst in het parochiecentrum van Bemmel, Markt 7. Die bijeenkomst is gepland op maandagavond 5 oktober 2009 en begint om 20.00 uur. Tot die datum kunt u zich aanmelden als deelne(e)m(st)er. U kunt zich aanmelden bij het centraal secretariaat van parochie De Levensbron, telefoon: 0481 – 451371.

Wilt u meer informatie, dan kunt u bellen met pastor Coby Roelofs: 06 – 41807974, die het één en ander coördineert.
U bent van harte welkom,
pastor Coby Roelofs