De naamplaatjes op het gezamenlijke graf begraafplaats

We willen onze dierbaren en hun namen niet vergeten, dat blijkt wel uit de vele die een naamplaatje besteld hebben, het zijn er 330!!

Na ze allemaal gecontroleerd en op alfabet geselecteerd te hebben worden ze opgeplakt, waarna plaatsing op het verzamelgraf volgt. We hebben gekozen voor de volgorde van het alfabet omdat dit het overzichtlelijkst is voor u als familie. Het is daarom niet altijd mogelijk om naamplaatjes bij elkaar te plaatsen. Hopelijk begrijpt u dat.

Met Kerstmis is alles geplaatst. Een waardevolle rust en gedenkplaats voor onze dierbare overledenen Als u de betaling via de bank heeft gedaan, wilt u dan even nakijken of het betaald is.

In de eerste aankondiging stond niet het volledige banknummer.Het Rabo banknummer is 11 64 04 000 t.n.v Martinus parochie Gendt. o.v.v. naamplaatjes.

Wij willen graag iedereen bedanken die hier hun tijd, geld, advies en energie belangeloos in hebben gestoken.
Namens de werkgroep Corrie Driessen