Gedenkplaatjes op het gezamenlijke graf

Bij het inzegenen van het gezamenlijke graf op de begraafplaats aan de Zandvoort, hebben we u gezegd dat we zouden kijken naar de mogelijkheid van gedenkplaatjes. De mogelijkheid is er nu. U kunt u opgeven als u een gedenkplaatje wilt.

Het graf wordt op dit moment voorzien van gras, aanplanting en een gedenkteken om de naamplaatjes aan te bevestigen. Ook komt er een plateau om bloemen op te leggen. Dit om te voorkomen dat vlekken en beschadigingen op de gedenksteen komen. In z”n geheel een waardig monument waar onze dierbare geëerd blijven worden.

De naamplaatjes zijn ongeveer 10 cm. lang en 4 cm. breed en ovaal van vorm. Daarop komt de naam, de geboortedatum en de sterfdatum. Per persoon één naamplaatje. De kosten zijn € 12,00 per naamplaatje. Ze zijn dan helemaal klaar, gegraveerd en bevestigd.

Hoe bestelt u.

Het bestellen van één of meerdere naamplaatjes kan op verschillende manieren:

• Via de antwoordstrook onder aan de bladzijde, die u kunt inleveren, met het bedrag, op het secretariaat van het parochiecentrum of in de brievenbus.
  • Per post, en het geld overmaken op bankrekeningnummer 11.64.04.00 van de H. Martinus parochie Gendt o.v.v. naamplaatje.
  • Per e-mail (secrgendt@lingewaardverband.nl), en het geld overmaken zoals hierboven beschreven.

De plaatjes worden besteld wanneer uw betaling binnen is. Als u niet meedoet met deze gezamenlijke bestelling zijn de kosten voor u hoger. U kunt uw bestelling doorgeven tot 15 augustus 2006.

Heeft u na deze informatie nog vragen bel dan met het parochiesecretariaat 0481-424407, maandag t/m vrijdag tussen 10.00-12.00 uur.

Met vriendelijke groet,
Corrie Driessen.