Kaarten voor vrijwilligers

Vorig jaar zijn we gestart met het sturen van kaarten naar onze vrijwilligers bij hun verjaardagen. Bovendien zijn er kaarten gemaakt voor parochianen die ziek zijn, het moeilijk hebben, een jubileum vieren of een kindje krijgen.

Dit jaar zijn er nieuwe kaarten ontworpen. We hebben daarvoor de medewerking gevraagd van de schildersclub “het Gendts pallet”. Dit is een club voor 55plussers, die elke maandagmiddag onder begeleiding van mevrouw Corry de Roy, in het verzorgingshuis St. Jozef schildert. Het is een erg gezellige club en de resultaten zijn prima. Verschillende deelnemers van deze club hebben werk ingeleverd en wij hebben een selectie van 5 schilderijen gemaakt. Grote dank aan deze mensen dus!

Net als vorig jaar heeft Sjaak Veldkamp er weer kaarten van gemaakt, Theo Schouten ze weer op maat gemaakt, Leo Schennink ze weer gesneden en worden ze weer door mensen van het secretariaat geadresseerd en bezorgd. Ook aan hen grote dank!

Het is goed mogelijk, dat u dit leest en denkt: wij hadden een jubileum of kregen een kind en hebben helemaal geen kaart gekregen. Voor alle duidelijkheid, wij reageren op kaarten of andere berichten die bij de parochie binnen komen. Als wij niets weten, kunnen wij ook niet reageren. Voor de vrijwilligers: hebt u dit jaar met uw verjaardag geen kaart gehad. Laat het dan even weten aan het secretariaat, want dan klopt onze vrijwilligers administratie niet. We kunnen dit dan als nog in orde maken.

Henny Campschroer.